رابطه

خرید بک لینک
یه سری دوستی ها هستن که نمیشه هیچ کاریش کرد...نباید سعی کنید ترمیمش کنید چون غیر قابل ترمیم هستن... شاید بتونید دو روز خوب باهاش سر کنید اما دو روز نگذشته خراب میشن..میدونید دقیقا مثل اینکه دو نفر اون دوستی خون هاشون بهم نمیخوره..قدیم ها راست گفتن که باید دو نفر خونشون بهم بخوره ..یه سری ها هستن که در هم رسوب میکنن...نمیدونم تقصیر کار کدومشون هست اما هر چی هست حل نمیشن که اگر حل میشدن خیلی از دوستی ها سر جاشون بود...

خانم م .الف منم از خیرت گذشتم...دیره اما بهتره بگم از خیر و شرت گذشتم...درسته از اولم از اون قدیم قدیم ها که ماها اصلا نبودیم خیلی ها میگفتن خون هامون بهم نمیخوره...اما ماها باورش نداشتیم...ساختیم ساختیم یهو ته نشین شد و ویرون...من میخوام اندفعه تنها روی این ویرونه خونه آرزوهامو بسازم...میدونم کار سختیه اما میرم جلو... انقدر میرم جلو که وقتی روی آخرین طبقه ی آرزو هام رسیدم بگم ببین چه قدر راحت بود ...اون لحظه همه ی سختی هایی که کشیدم کوچیک کوچیکتر میشن و خوشحالی دورم رو میگیره... اون لحظه وقتی تو آینه به خودم نگاه میکنم یه برنده میبینم و به خودم افتخار میکنم و اصلا هم برام مهم نیست مردم چی میگن....

به ظاهر خوب...

ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت: 4:12

صفحه بندی