مگه دست کشیدن از زندگی فرزنداتون چه قدر سخته که به هیچ قیمتی حتی به قیمت نابود شدن همه ی امنیتشون نمیخواید انجامش بدید؟!! مگه رها کردنشون چه قدر سخته که انقدر آزارشون میدید؟!! مگه تنها بودن چه قدر بده که تنهاشون نمیذارید؟! مگه دست کشیدن از اصالت خانوادگی چه قدر سخته که حاظر هستید بچه هاتون رو براش نابود کنید؟!مگه داشتن من چه قدر براتون دردناکه که انقدر آزارم میدید؟! سرم داد میزنید و میخواید به آرزوهای بزرگتون برسم چون باید مایه ی سربلندیتون باشم...کاش هیچ وقت مایه ی سربلندی کسی نباشم چون من نمیتونم...واقعا نمیخوام آرزوهای آدمای دیگه رو برآورده کنم ...آرزوهای من اون قدر بزرگ هستن که وقت فکر کردن به آرزوهای دیگران رو ندارم....دلم نمیخواد برای کسی باشم و کسی هم منو جز دارایی هاش حساب کنه...نمیدونم چرا! شاید چون من بی لیاقتم...من ارزش داشتن ندارم... من ارزش سرمایه گذاری ندارم...از من به شما نصیحت با آدمایی مثل من دوست نشید...روی آدمایی مثل من سرمایه گذاری نکنید...آدمای مثل من ارزش فکر کردن ندارن..ارزش برنامه ریزی ندارن...اونا خیلی خاصن...گاهی وقتا واقعا جز عوضی ترین آدمای روی زمین میشن... گاهی وقتا حرف هایی که دیگران در دلشون میگن رو بلند داد میزنن..مثلا به مامانشون میگن از من دست بردار...فکر کن بچه ات نیستنم...چیکار کنم که مادرم نباشی؟! میتونی از من بکشی؟! اگر خسته شدی از دستم من ناراحت نمیشم منو به یه دیونه خونه بفرستی... میبینید آدمای مثل من خیلی وقیح هستن....خیلی بدن ..اونا نمیتونن خیلی خوب باشن...اونا برای خوب بودن آفریده نشدن...اونا برای خودشون فقط زندگی میکنن..البته بیشتر اوقات هم تنها هستن...تو دنیای واقعی کم حرف میزنن..بیشتر اوقات در حال کتاب خوندن هستن ...به دیگران هم لبخند های مصنوعی میزنن... همش هم آرزو میکنن کاش یه خونه ی تکی داشتن که هیچ آدمی نمیتونست واردش بشه.... البته گاهی وقتا به طور غیر منتظره ای دلشون میخواد یکی بیاد و یه چایی با کیک شکلاتی براشون بیاره و بهشون بگه میخوای بد از خوردن چاییت با هم بریم دور بزنیم؟!اما خب اتفاقات غیر منتظره هم خیی غیر منتظره از بین میرن و اونا تنها یه حس تنهایی و ساختن آرزوهاشون براشون میمونه و لاغیر....ادمایی مثل من لعنتی ترین آدمای دنیا هستن...اونا خطرناکن چون خودشون هم نمیدونن گاهی وقتا چرا انقدر بی رحم میشن. ..در هر صورت از من به شما نصیحت به آدمایی مثل من هیچوقت تکیه نکنید....
ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22