زلزله

خرید بک لینک

پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۶

سلام...الان که دارم براتون مینویسم وسط یه بیابونی هستم نزدیک خونه امون... تو ماشین... زلزله اومده اینجا و ممکنه باز هم بیاد... مردم همه بیرونن...زلزله شدیدی بود و من تنها تو اون لحظه احساس میکردم زمین شده یه گهواره برای من...سریع رفتم کنار دیوار داخلی خونه و شروع کردم به حیغ کشیدن... خواهرم و بابا خواب بودن اونا هم انقدر زلزله شدید بود که پریدن... و اومدن بغلم کردن...بعد از قطع شدن زلزله اومدیم تو راهرو و من شروع کردم به داد زدن که خونه رو خالی کنید.... همه الان بیرونیم... تو این لحظه خواهرم سوره ی زلزال رو سرچ کرد و همه خوندیم... تو معنیش میگفت و شما اگر ذره ای بدی کرده باشید جزایش را خواهید گرفت و اگر ذره ای خوبی کرده باشید هم پاداشش را... میدونید من آدم بدی نبودم اما خیلی خوبم نبوده ام...احساس میکنم میتونستم بهتر از این باشم... واقعاا ناراحتم...دلم میخواد خدا یه فرصت دوباره بده... مامان و خاله اینا همه خدا رو شکر شمالن... من واقعا میترسم... از زیر آوار موندن میترسم... خداجون خودت کمکمون کن...میخواستم بگم دوستتون دارم... ببخشید اگر تو این مدت با حرفام اذیتتون کردم...شاید این آخرین باری که باشه که پست گذاشتم...من برم...دوستتون دارم.خداحافظ

نوشته شده توسط جودی در 2:29 | لینک ثابت
به ظاهر خوب...

ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: يکشنبه 17 دی 1396 ساعت: 1:56

صفحه بندی