سلام بابالنگ دراز عزیزم...بببخشید اگر خیلی وقته براتون نامه ننوشتم...باور کنید دلمشغولی زیاد داشتم... باباجون آخه میدونید من واقعا الان ناراحتم...من شنبه خیلی خوب زندگی کردم....5:30صبح بیدار شدم از خواب....نماز خوندم...6 تا 7 شروع کردم به آماده شدن و صبحونه خوردن...7 راه افتادم رفتم کتابخونه تو راهم آهنگ شاد گوش دادم 7:30 رسیدم و دیدم هنوز در کتابخونه رو باز نکردن...بعد از چند دقیقه باز کردن...منم بین اون همه دانش آموز...اولین نفر بودم که رسبدم کتابخونه...کلی انرژی گرفتم... شروع کردم به درس خوندن تا 6 بعد از ظهر هم 6 ساعت درس خوندم...اومدم خونه هم رفتم حموم...غذا خوردم و یک ساعت و نیم هم خوابیدم...بلند شدم نماز خوندم...و 30 دقیقه هم درس خوندم... بعدم گرفتم خوابیدم.... باباجون با کلی خوشحالی و امید خوابیدم به این امید که فرداش 8 ساعت درس بخونم...اما بلند سدم دیدم خواب موندم...کلی حرص خوردم و از ناراحتی دوباره خوابیدم... آخرم به جای 8 ساعت شد 2 ساعت درس خوندن !!!!!!!!!!ووااااای حالم از خودم داره بهم میخوره....باباجون ببخشید واققعاااا من معذرت میخوااام...باباجون لطفا منووو ببخشید..بابالنگ درازم عزیزم میدونید یه ماجرای دیگه ای هم هست که من ناراحتم....فردا عید فطره ...مامان اینا میخوان برن شمال میگن توام بی چون که تازه مسابقه ی کنکور97 شروع شده...بیا و انرژی بگیر ....باباجون خودتون میدونید که من فقط فقط فقط به خاطر مامانبزرگ و بابابزرگ میخوام برم....از عید تا حالا نرفتم....اونا این چند وقته خیلی ضعیف شدن...میترسم خدایی نکرده اتفاقی بیفته و من شرمنده بشم از ندیدشون....میخوام برم دلشون رو شاد کنم...اونجا هم درس میخونممممم قولللل میدم قوللللل....فردا 8 ساعتم رو در میارم.... باباجون کمکم میکنید مگه نه ؟!!!باباجون لطفا کمکم کنید آزمون 6 مرداد قلم چی رو عالی بدم..باباجون کمکم کنید برسم همه ی مباحث رو بخونمم... باباجون شما خودتون میدونید من اصلا قصدم از این رفتن تفریح نیست من برم اونجا هم میرم میشینم درس میخونممم.... فقط میخوام شما پشتم باشید..من فردا باید بایدادامه ی قواعد عربی 1 رو تموم کنم و کم کم 8 ساعت در بیارم.باباجون من نمیخوام بازنده باشم.... کمکم کنید لطفا....به قول بچه هاا....خدایااا تو رو خداااا....به نظرتون نیازه من بگم دوستتون دارم؟؟؟!!! میدونم میدونید اینو اما میخوام بازم بگم مثل همیشه...دوستتون دارم خیلی زیاااد...از طرف جودی نگران به بابلنگ درازی که مبدونه نیتم از این سفر چیه و میدونم که کمکم میکنه مثل همیشه....
ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8