سلام باباجون...سلام بابای خوبم...امروز اومدم خوب باشم... اومدم هیچ کس رو ناراحت نکنم اما سر سفره سر بابا داد زدم... من واقعاا جودی خوبی نیستم...و بخاطر این موضوع باباجون معذرت میخوام...باباجون چرا انقدر خانواده مهمه... ؟!چرا همه تلاش میکنن خوب عمل کنن...اما این چند وقت واقعا یکم همه چیز درهمه... مامان انگار با خودش درگیره...نمیتونه مشکلات بچه ها رو آروم حل کنه...عصباتی میشه...داد میزنه...همش احساس میکنم این رفتار های مامان بخاطر منه... چرا من نمیتونم جودی خوبی باشم...آه چه قدر ناراحتم...بابا کار میکنه بیش تر از هر زمان دیگه ای...خواهرم سعی میکنه جتی بعد از سر کار هم تو خونه کار کنه... خونه رو آروم کنه و گاهی بعد از شام میپرسه بچه ها چایی میخورین براتون بریزم و من این چایی های بعد از شام رو دوست دارم... جوجومون این چند وقته یاد گرفته خاطرات مدرسشون رو تعریف میکنه و ما کلی میخندیم باهاش.... من...منم تلاش میکنم با یه رتبه ی خوب امید رو به خونواده بیارم...احساس میکنم تو یه زمانی بابا با کاراش امید رو به خونواده آورد...تو یه زمانی خواهر با قبول شدن تو کنکور...و حالا نوبت منه.... احساس میکنم مامان خسته است... باباجون دلم میلرزه...دلم از این همه چیزهای خوب و بد میلرزه...بابا لاغر تر از همیشه شده...هر چی بهش میگیم روزه نگیر قبول نمیکنه... باباجون میترسم... میترسم روزی از دستشون بدم.... باباجون کمکم کنید لطفا... آه چه قدر دلم میخواست یکی بود که بهم میگفت همه چیز خوبه... همه چیز قراره خوب پیش بره جودی...باباجون کمکم کنید...این چند وقته نمازام رو با خلوص بیشتری میخونم... درس خوندن با زبون روزه آرامش بیشتری بهم میده...همیشه فکر میکنم مگه میشه به مهمونی خدا بری و اون پاداشت رو بهت نده... اصلا امکان نداره... دیشب داشتم زندگینامه علی اکبر صنعتی رو میخوندم...باباجون راستش از خودم...از خودم خیلی خجالت کشیدم... از این همه ضعف اراده...باباجون پس فردا امتحان دارم...باباجون لطفا منو پیش استاد شهریاری بی آبرو نکنید...ایشون به گردن من خیلی لطف دارن... اصلا یه چیزی یادم رفت بپرسم...شما میدونید چه قدر پیش من عزیز هستید؟!میدونید من چه قدر دوستشون دارم...؟!چه قدر بهتون ایمان دارم؟!...خوب باباجون به نظرتون همه ی این سوال ها استفهام انکاری نداشت؟!!!به نظرم که داشت... خیلی دوستتون دارم خیلی... لطفا کمکم کنید....از طرف جودی دلنگران به باباجون همیشه خوب...
ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6