همه چیز حاصل تنهاییه

خرید بک لینک

از یه نویسنده بزرگ این جمله رو چند وقت پیش خوندم...میگفت هر چیزی که آفریده ام حاصل تنهایی بود.... به نظر منم این درسته... آدم ها میان و میرن..اومدنشون بیشتر اوقات شیرین بوده و رفتنشون اغلب تلخ..حتی اینجا...گاهی وقت ها میان و برای اغلب نوشته هات نظر میدن میگن میفهمم چی میگی... و بعد میرن... انقدر رفتنشون طول میکشه که هیچ امید بازگشتی هم از خودشون به جا نمیذارن...به خودت میگی اومدنشون دلیلی نذاشت پس رفتنشون هم همین قدر بی دلیل و بی خبره... شاید اونا گرفتار زندگی هستن ..زندگی شاید برای اون ها خیلی شلوغ و پر هیجان باشه... اما برای من که همش تو خونم..اینجا تنها دلخوشیمه..میام اینجا و کمی آزادانه مینویسم...دلم میخواد چیز بزرگی خلق کنم که وقتی موفق شدم بگم هر چیزی که آفریده ام حاصل تنهاییم بود...

نوشته شده توسط جودی در 18:22 | لینک ثابت •

به ظاهر خوب...

ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال می‌کنید

برچسب: تنهاییه, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 4 آذر 1396 ساعت: 17:52

صفحه بندی