از یه نویسنده بزرگ این جمله رو چند وقت پیش خوندم...میگفت هر چیزی که آفریده ام حاصل تنهایی بود.... به نظر منم این درسته... آدم ها میان و میرن..اومدنشون بیشتر اوقات شیرین بوده و رفتنشون اغلب تلخ..حتی اینجا...گاهی وقت ها میان و برای اغلب نوشته هات نظر میدن میگن میفهمم چی میگی... و بعد میرن... انقدر رفتنشون طول میکشه که هیچ امید بازگشتی هم از خودشون به جا نمیذارن...به خودت میگی اومدنشون دلیلی نذاشت پس رفتنشون هم همین قدر بی دلیل و بی خبره... شاید اونا گرفتار زندگی هستن ..زندگی شاید برای اون ها خیلی شلوغ و پر هیجان باشه... اما برای من که همش تو خونم..اینجا تنها دلخوشیمه..میام اینجا و کمی آزادانه مینویسم...دلم میخواد چیز بزرگی خلق کنم که وقتی موفق شدم بگم هر چیزی که آفریده ام حاصل تنهاییم بود...
نوشته شده توسط جودی در 18:22 | لینک ثابت •
به ظاهر خوب...ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال میکنید
برچسب: تنهاییه, نویسنده: بازدید: 12