شکاف

خرید بک لینک

چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶

سلام باباجون....خوب هستید؟!اگر از حال میخواید با خبر شید باید بگم ممم نه خیلی خوبم و نههه خیلی بد... یه حال عادی.... میونه.... امروز به مونا پی ام دادم از پدرش شوایت کردن درخواست نفقه دادن و خرج بچه ها..... یکم مشخص بود عصبانیه.... دلم خیلی براش سوخت... باباحون شما کمکش میکنید مگه نه ؟!!!!آه باباجون امروز یه خبر بد دیگه ای هم شنیدم اونم این بود که دختر خاله که عروسیش هست یکشنبه کارت عروسی برای زندایییم اینا برده...زنداییم هم جلوی بقیه کارت رو قبول نکرده و کلی هم بهش حرف زده !!!!!!میدونید باباجون من نمیگم کار دختر خاله جودی و خاله ام درست بودههه نه اصلاااا اونا هم کلی اشتباه داشتن در رابطه با زنداییم اما من از بچگی زنداییم رو یک بانوی تمام عیار میدونستم کسی که با شخصیته کسی که با وقاره و یک زن کاری که از هر دستش یه هنر میباره.... بعد از ۱۹سال زندگی فهمیدم انگار همه ی تصوراتم غلط بوده حالا که داره یکم سنش میره بالا انگار شعورش میاد پایین تر.... چرا من این چند وقته همه ی تصوراتم نسبت به آدمایی که روشون حساب باز میکردم داره خراب میشه ..... اصلا خیلی باباجون....یه جوری دنیا آدم هاش دارن کثافت بازی در میارن که خودمم موندم اینا چه شونه؟؟؟!!! پس به کی باید اعتماد کرد؟!باباجون با کی باید حرف زد...؟!کی رو به غیر از خودت باید دوست داشت ؟؟!!!آه.... کاش یکی بود تو دنیا که آدم مطمین بود این پاکه و برای همیشه پاک هم میمونه...یکی که راحت باهاش حرف میزدی یکی که راحت دوستش میداشتی.... توی یه کتابی خونده بودم میگفت عاشق بودن یعنی اجازه ی به گند کشیدن زندگیت و رویاهات و خودت رو به اون فرد بدی اما مطمئن باشی اون این کار رو نمیکنه... به نظرم هیچ کس تو دنیا این ویژگی رو ندار حداقل من این طور الان فکر میکنم.... گاهی دلم میگیره از این همه تنهایی...گاهی هم فکر میکنم من و تنهایی با اینکه وصل ناجوریم اما با هم هستیم برای همیشه....فرقی نمیکنه آدما چه قدر بهم نزدیک میشن یا دور مهم اینکه که نزدیک تر از هر کس به جودی تنهایی جودیه.... باباجون من ناشکری نکردم هاات فقط یه کوچولو یه ذره یه ریزه دلم گرفته.... امروز ۷ساعت خوندم کمه میدونممم باید بیشتر و بیشتر شه.... باباجون دوستم داشته باشید زیااااد....میدونید من دیگه حتی به دوست داشتن آدماها هم اعتماد ندارم....دوستتون دارم زیاد.... دوستم داشته باشید کمی لطفا....از طرف جودی بی پناه به باباجون پناهگاه

نوشته شده توسط جودی آبوت در 0:18 | لینک ثابت •
به ظاهر خوب...

ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال می‌کنید

برچسب: شکاف, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:52

صفحه بندی