آدم ها

خرید بک لینک
سلام باباجون...دلم براتون تنگ شده....باباجون امروز کلی آدم دیدم یعنی در واقع خاله ها و دایی ها سری به سری یاد خونه ی ما افتاده بودن و میومدن اینجا.... باباجون دلم گرفت... دلم خیلی گرفته...احساس میکنم هیج کس آدم خوبی نیست....به قول خواهرم باید از آدم ها ترسید از آدم هایی که فکر میکنن فقط خودشون و نهایتا فقط خانواده اشون حق دارن...حق خوشحالی...حق پول...حق شادی ...باباجون دنیا چرا این مدلیه؟!امروز هر کس میومد خونه ی ما بد اون یکی رو میگفت... به کجا داریم میرسیم... دایی که با زنش میرن محضر سه دنگ ویلاشون رو به نام خودش میزنه... انگار زندگی مال سهم کردنه؟!!!آدم شاخ در میاره از دست بنده هات...انگار نه انگار که زندگی مشترک هست....باباجون میدونید بنده هاتون یه جوری رفتار میکنن انگار قراره با خودشون مال و ثروت و خونه هاشون رو ببرن...آدم از کارشون خنده اش میگیره... این از داییمون... اون از خاله ای که اومده و همش میگه خاله مجردم میگه شما یه جودی و خواهرای جودی بیشتر اهمیت میدین...شما اونا رو بیشتر دوست دارین...بچه های منو کمتر دوست دارین... باباجون به نظرتون این حرف خنده دار نیست ؟!!!خب خالم مجرده با ما زندگی کرده از اول...ما مثل بچه هاش هستیم... اینا چی میگن باباجون ؟!!میدونید من همیشه میگم من دو تا مامان دارم... باباجون دلم گرفته...از پسر خاله ای که خاله جان محرد ما از اول حواسش به اونا بود و حالا که بزرگ شدن و برای خودشون دارن کسی میشن دیگه خاله رو تحویل نمیگیرن...دیگه بهش زنگ نمیزنن... باباجون چه قدر این دنیا و آدم هاش ترسناکه.... چه قدر منو میترسونه...آدم های خودخواه....آدم های بد... باباجون لطفا آغوشتون رو برام باز کنید...لطفا به من پناه بدید....نذارید قلبم مثل این آدم ها سیاه بشه... باباجون نذارید یاد بره برای چی به دنیا اومدم...نذارید هیج وقت فراموش کنم که هیج چیز از این دنیا حتی اون دو متر خاکی که منو توش دفن میکنن هم قرار نیست با خودم ببرم...باباجون هیج کقت کمک ها و لطف های دیگران رو نذارید فرامش کنم....باباجون گاهی وقتا نوازشم کنید و بذارید فقط و فقط با شما آروم شم... با یادتون...با حضورتون...باآرامشتون منم آروم شم... منم از این آدم ها دور دور دور بمونم...چه قدر خوابم میاد...بابایی من برم بخوابم...دوستون دارم زیاد....بدرود از طرف جودی ترسیده
نوشته شده توسط جودی آبوت در 2:46 | لینک ثابت •
به ظاهر خوب...

ما را در سایت به ظاهر خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 6:09

صفحه بندی