
چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ سلام باباجون....خوب هستید؟!اگر از حال میخواید با خبر شید باید بگم ممم نه خیلی خوبم و نههه خیلی بد... یه حال عادی.... میونه.... امروز به مونا پی ام دادم از پدرش شوایت کردن درخواست نفقه دادن و خرج بچه ها..... یکم مشخص بود عصبانیه.... دلم خیلی براش سوخت... باباحون شما کمکش میکنید مگه نه ؟!!!!آه باباجون امروز یه خبر بد دیگه ای هم شنیدم اونم این بود که دختر خاله که عروسیش هست یکشنبه کارت عروسی برای زندایییم اینا برده...زنداییم هم جلوی بقیه کارت رو قبول نکرده و کلی هم ...
ادامه مطلب