
سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۶ اگر اعتماد به نفس بیشتری داشتم،اگر اعتقاد ثابتی داشتم،اگر به برنامه ام بیش از پیش عمل میکردم،اگر حرف ها و نگاه های دیگران برام مهم نبود،اگر قوی تر بودم،اگر با اخلاق تر بودم،اگر میتونستم رابطه خوبی با دیگران برقرار کنم.... قطعا خوشحال تر بودم.....سرما خوردم حالم خوب نیست سرم به شدت درد میکنه باباجون....پریشب تو اون جشن من از همه زشت تر بودم اصلا به خودم نرسیده بودم و چه...
ادامه مطلب