
از یه نویسنده بزرگ این جمله رو چند وقت پیش خوندم...میگفت هر چیزی که آفریده ام حاصل تنهایی بود.... به نظر منم این درسته... آدم ها میان و میرن..اومدنشون بیشتر اوقات شیرین بوده و رفتنشون اغلب تلخ..حتی اینجا...گاهی وقت ها میان و برای اغلب نوشته هات نظر ...
ادامه مطلب